יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

נערות ליווי

מה מיוחד בנערות ליווי

מה מיוחד בנערות ליווי

מדוע כל הגברים רצים לבלות עם נערות ליווי? וכאשר אנו אומרים כל הגברים אנו מתכוונים לגברים מכל גיל ומכל שכבה סוציו – אקונומית. מה מיוחד בנערות הליווי ובעיקר אלו אשר יש בארץ. מדוע אנשי עסקים ותיירים מחו“ל מרבים לדבר בשבחן של הנערות הישראליות?

שירותי ליווי – טוב מכמה סיבות

האמת שישנה יותר מסיבה אחת המאפיינת את הנערות שעובדות בשירותי ליווי בישראל ובעולם :

מגוון עשיר של נערות – אנשי עסקים אשר זכו לטעום את שירותי הליווי גם בישראל וגם במדינות אחרות מתלהבים מאוד מהעושר התרבותי שיש כאן. ישראל תמיד הייתה מדינה מגוונת ומרובת עדות, והדבר בולט גם בתחום שירותי הליווי בתל אביב. מלבד היצע הגדול והמגוון של נערות ישראליות, יש כאן גם היצע של נערות ממדינות אחרות. זה מאפשר לגברים לבחור בחופשיות עם מי לבלות ולהתנסות עם בחורות שלא יוצא להם להכיר כל יום. למשל מתי בפעם האחרונה זכיתם לפגוש בחורה מברזיל? אם אתם בברזיל זה קל, אבל בארץ? אם אתם בעניין של לגוון ולנסות להכיר בחורות ממדינות זרות, אתם תיהנו מבילוי עם נערות ליווי.

סטנדרטים מקצועיים – רבים מהלקוחות הנעזרים בשירותי הליווי הם אנשי עסקים ולהם חשובים מאוד הסטנדרטים המקצועיים. למקצועיות ישנם היבטים רבים ואנשי עסקים המשווים את נערות הליווי בארץ לשירותים המוצעים בחו“ל מספרים שכאן ישנה הרמה המקצועית הגבוהה ביותר. הנערות מגיעות בזמן, הן נעימות הליכות ומקפידות על הופעה נאה. הן בנות שיחה אינטליגנטיות והן שומרות על הדיסקרטיות של הלקוח.

דוברות שפות זרות – אם יש משהו חשוב כאשר מחפשים נערות ליווי זה ידיעה של שפות זרות. למשל אם תייר מגיע לכאן מלונדון ומזמין נערת ליווי למלון בתל אביב, הוא מצפה למצוא נערה שתדבר איתו אנגלית. אחרת החוויה יכולה להיות לא נעימה ואפילו מביכה. וגם כאשר ישראלי רוצה לבלות עם נערה ברזילאית, הוא לפחות יצפה שהיא תדבר אנגלית ולא תהיה מוגבלת לפורטוגזית. שליטה בשפות זרות היא אחד המאפיינים המרכזיים של נערות ליווי בישראל. כידוע, אורחים רבים בבתי מלון בישראל אוהבים במיוחד להזמין נערות ליווי.

מכירות את מלאכת העיסוי – רבים מהפונים לנערות ליווי מעוניינים לקבל שירותי עיסוי. זוהי גולת הכותרת של השירות. אמנם זה לא חובה, תמיד אפשר רק לצאת ולדבר. אבל מצד שני זה לא משהו שתצרו לוותר עליו. נערות ליווי יודעות להעניק עיסוי יותר טוב מכל מקום אחר. זו לא הטכניקה אלא הגישה. הן מעניקות את העיסוי בצורה חברותית וידידותית. עיסוי הוא באופן טבעי חוויה אינטימית והן אינן נרתעות מכך. כולנו יודעים שהדרך הכי טובה לקבל עיסוי היא בעירום. במקומות רבים המעסים נרתעים מכך, אך נערות ליווי מרגישות בנוח עם עירום גברי.