יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

נערות ליווי

גילוי עצמי של המיניות

גילוי עצמי של המיניות

מיניות מעסיקה אותנו בכל רגע מחיינו. אנו מגלים את המיניות ואת סודות גופינו בגיל צעיר. אך האמת שלא כולנו מצליחים לגלות את כל הסודות. לפעמים התרבות משפיעה על התפיסות שלנו בכל הנוגע למיניות, והדבר משפיע על החוויה שלנו למרות שאיננו מודעים לכך. אם אתם רוצים להרחיב את הידע שלכם לגבי מיניות, תוכלו לעשות זאת בשתי דרכים. האחת היא באמצעות ספרים והשנייה היא באמצעות מסע לגילוי עצמו. אין סתירה בין שתי הדרכים, אתם יכולים ללמוד מהספרים ולנסות במיטה. 

אחד הספרים הבסיסים הוא הספר ”מיניות ואהבה“ של זיגמונד פרויד. ספר זה של אבי הפסיכואנליטיקה היא פריצת דרך משמעותית בזמנו. בעזרתו תוכלו ללמוד הרבה על השפעת המיניות על חיינו. אחד הדברים המעניינים בספרו של פרויד הוא ההבנה כי המוסר והתרבות מחבלים ביכולתנו להנאה מינית, ותורמים אפילו לאימפוטנציה. 

ובגישה קצת שונה, תוכלו לקרוא את הספר ”לילות פרא“ של דויד דיידה, מורה רוחני המטיף לאהבת אלוהים דרך הגוף. אמנם שנוי במחלוקת, זאת בגלל המוסכמות החברתיות, אך בהחלט נקודת מבט חדשה אשר יכולה להעניק ערך ליחסי המין. יתכן שתמצאו עניין גם בספרים נוספים שכתב. 

עוד ספר חובה עבור הגבר הוא הספר ”תנוחות מיניות סודיות“ של קנת‘ ריי סטאבס. ספר זה כולל איורים מעוררי השראה. ספר זה מגלה לכם את הסודות העתיקים של המיניות כפי שבאו לידי ביטוי בתרבויות שונים. ספר זה מיועד למי שבאצת רוצה לגלות את סודות העונג הנסתרים ולפתוח עבורכם ממד חדש של מיניות.

לימוד באמצעות חוויה

החומר התאורטי בעניין המיניות יכול לפתוח לכם את העיניים. אבל כדאי גם ללמוד על המיניות ולהכיר זוויות חדשות שלה באמצעות החוויה. זכרו מה אמר פרויד על המוסר והתרבות. אל תתנו למוסכמות חברתיות לעצור את גילוי המיניות. למשל אחד האמצעים היעילים ללימוד על מיניות היא באמצעות בילוי עם נערות ליווי. החברה לא תמיד מקבלת את זה. אך מצד שני יש לבילוי פוטנציאל אדיר. גרים בצפון ? לא יזיק לבוא לדירות דיסקרטיות בצפון (לא חסרים אתרים כאלה באינטרנט) או ללמוד כמה דברים חדשים מנערות ליווי שנחשפו לצורות רבות של מיניות.