יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

נערות ליווי

חופשה בקרי, אירלנד

אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת באמת, חופשה בקרי, אירלנד היא בחירה בלתי נשכחת. ממוקם בדרום מערב המדינה, אזור יפהפה זה ידוע בנופיו הדרמטיים, הגבעות הירוקות המתגלגלות, החופים הבתוליים והתרבות הייחודית שלו. עם קוטג'ים צבעוניים, עיירות מוזרות ומקומיים ידידותיים, היעד יגרום לכם להרגיש כאילו צעדתם אחורה בזמן.

כדי להתחיל את המסע שלך, התחל עם ביקור בחצי האי דינגל. צוקים וגבעות אלה עוצרי נשימה, עם כמה מהנופים המרהיבים ביותר במדינה. צאו לסיור בסירה כדי לחקור חופים נסתרים וללמוד על התרבות וההיסטוריה המקומית. משם, תוכלו לבקר בפאבים תוססים, לקנות מזכרות מסורתיות בקילרני, ולחקור את טבעת קרי. מסלול מפורסם זה עובר ליד כמה מהנופים המדהימים ביותר באזור, כגון בית מוקרוס (Muckross House), אגמי קילארני (Killarney), מפרץ בירסה (Bearsa Bay) וחצי האי איברה (Iveragh Peninsula).

קרי מלאה בפעילויות לכל הגילאים. תוכלו לשוטט בכפרים איריים מסורתיים, לקנות מצרכים בשווקים מקומיים, או אפילו לצאת לרכיבה על סוסים בגבעות. אל תחמיצו ביקור באיי סקליג (Skellig Islands), שם תוכלו למצוא את חורבות המנזר מימי הביניים. עבור הרפתקנים בחוץ, דיג, צלילה, קיאקים הם בילויים פופולריים, ויש שפע של מגרשי גולף מצוינים מדי.

החלק הטוב ביותר בחופשה שלכם בקרי, אירלנד הוא האירוח האירי החם. בכל מקום שתלכו, תמצאו מקומיים ידידותיים אשר להוטים לחלוק סיפורים ולקבל את פניכם בבתיהם. גם האוכל אלוהי, אז הקפידו לטעום את פירות הים הנקיים, הבירות המקומיות והגבינות הביתיות במידת האפשר.  אנו גם מקווים כי במהלך החופשה תזכו להכיר נשים מקומיות ולזיין.

חופשהבקרי היא חופשה שתזכרו לכל החיים. מהנופים עוצרי הנשימה ועד המקומיים הידידותיים, יש משהו לכל אחד באזור המדהים הזה. אז אל תהססו – תכננו את הטיול שלכם עוד היום והתכוננו לחקור! ואם לא זיינתם מספיק בקרי, תוכלו לבלות כאשר תחזרו לארץ. למשל באמצעות גיחה אל דירות דיסקרטיות בצפון