יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

נערות ליווי

איך לנהל רומן מהצד

גברים רבים צריכים לנהל רומן מהצד. לא תמיד אנו מקבלים את הסיפוק שאנו צריכים במסגרת הקשר הזוגי, דבר שיכול להפוך להיות כדור שלג מתגלגל. אך מצד שני איננו רוצים להרוס את הנישואים ולפגוע באישה ובמשפחה. רומן קטן מהצד יכול להיות הפתרון לבעיות אלו. 

הדבר הראשון שעליכם לעשות זאת למצוא בחורה שמבינה אתכם והיא באותו העניין. אולי כדאי שזו גם תהיה בחורה נשואה, אך האמת שזה לא חובה. תוכלו לחפש בחורות בקבוצות האינטרנט השונות והאפליקציות. שם תוכלו לשוחח ולתאם ציפיות עד שתמצאו מישהי שהיא בעניין. לאט לאט תוכלו להעביר את הקשר מהעולם הווירטואלי אל העולם המציאותי. 

לאחר שהבחורה תמסור לכם את מספר הטלפון שלה, שמרו אותה בטלפון הנייד שלכם. כמובן שלא תרשמו אותו תחת ויקי הכוסית, וגם לא כדאי שזה יהיה מספר מסתורי שתמיד יופיע ללא שם. תנו שם טבעי שנראה כמו כל שיחה רגילה, כמו למשלאביעבודה“. כך שאם האישה תראה זאת היא לא תחשוד. כמובן שלא תרצו היסטוריה של שיחות בשעות הלילה עם אביצריך לתאם מראש עם הבחורה את אופן יצירת התקשורת על מנת לא להעמיד אתכם במצבים לא נוחים בהם האישה שואלת למה אתה לא עונה לאבי

את הפגישות עצמן כדאי לעשות במקום ניטראלי, מקום שבו אף אחד לא יפריע לכם ואף אחד לא יתפוס אתכם על חם. גברים רבים מחכים לרגע שהאישה תיסע לבקר אצל ההורים או תהיה רחוק מהבית לכמה ימים. ואז הם עורכים את המפגשים בביתם. זהו הדבר הכי גרוע שיש, הנשים תמיד מגלות את זה. אולי זה משהו אנרגטי ומסתורי, אבל האישה תמיד תדע אם זיינתם מישהי אחרת על המיטה. תמיד יש את הסכנה הזו שהיא פתאום תבחן באיזו שערה בצבע שונה משלה ותבין שזה מה שקרה. ובכל פעם שהאישה יוצאת מהבית, כאשר היא חוזרת האנטנות והחיישנים שלה מתחילים לסרוק את הסביבה. 

הפתרון הטוב ביותר הוא בילוי בדירות דיסקרטיות בבאר שבע. שם תוכלו לקבל גם את הסביבה הנעימה לבילוי עם המאהבת, וגם ישמרו על הדיסקרטיות שלכם בצורה הטובה ביותר.