יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

כללי

המדריך האולטימטיבי לתנוחות מין

בעוד שרבים מניחים שכל תנוחות המין זהות פחות או יותר, למעשה יש מגוון רחב של תנוחות שונות המשמשות לקיום יחסי מין. בין אם זוגות מחפשים לתבל את השגרה הרגילה שלהם או שהם חדשים לחלוטין בסקס, גילוי תנוחות מיניות חדשות יכול לפתוח עולם של גירוי והנאה. עם זאת, כל גוף וכל זוג הם שונים, ולכן המפתח הוא לנסות תנוחות שונות כדי למצוא כאלה שהן נוחות ומהנות.

תפקיד מיסיונרי
תנוחת המין המסורתית והנפוצה ביותר היא מיסיונרית, הכוללת בדרך כלל את בן הזוג הגברי השוכב על גבי בן הזוג הנשי. באופן כללי, בן הזוג הגברי ייכנס לנקבה (נרתיקית או אנאלית, בהתאם להעדפותיו) וישלוט ברוב התנועה. תנוחה זו נהדרת לקרבה, לשמירה על קשר עין ולהקפדה על נינוחות לשני בני הזוג.

דוגי סטייל
סגנון דוגי הוא תנוחת מין פופולרית וככל הנראה האהובה ביותר בקרב זוגות. בתנוחה זו מעורבת בת הזוג הנשית על ארבע, כשמאחוריהן בן הזוג הגברי. תנוחה זו מעניקה לבן הזוג הגברי גישה להנאה הן מהדגדגן והן מנקודת הג'י, ושוב בהתאם להעדפותיהם, באזור הנרתיק או פי הטבעת.

טכניקת היישור הקוויטלי
טכניקת יישור קויטל (CAT) הופכת לתנוחת מין פופולרית יותר ויותר. היא כוללת את בן הזוג הגברי השוכב על גבי בת הזוג הנשית בתנוחה המיסיונרית, כשגופו מעט לא ממורכז. זה נותן לה את ההזדמנות להתאים את עצמה במהלך יחסי מין, אשר יכול להגדיל את הסיכויים שלה לאורגזמה.

הספורק
חזיר ידוע להיות עמדה קשה למדי לבצע, אבל זה יכול להיות מתגמל להפליא עבור שני בני הזוג. תנוחה זו היא שילוב של כפיות וסגנון כלבבי. עם בן הזוג הגברי על גבו, בת הזוג הנשית קושרת את אחת מרגליו עם גבה אליו. זה מאפשר לנקבה לשלוט בכמות ובסוג החדירה כרצונה.

הקשת
הקשת היא תנוחת מין בעלת שם מוזר, אך השפעותיה יכולות להיות מתגמלות מאוד. תנוחה זו כוללת את בת הזוג השוכבת עם הפנים כלפי מעלה, עם ירכיה מורמות מעט. לאחר מכן בן הזוג הגברי ייכנס אליה מתנוחת כריעה ויחזיק את ירכיה למעלה כשהיא מקמרת את גבה. תנוחה זו מגדילה את כמות ההנאה לשני בני הזוג על ידי מתן מגע נוסף וחדירה עמוקה יותר.

עמדת הלוטוס
תנוחת הלוטוס דורשת רמה רבה של גמישות מצד שני בני הזוג מכיוון שהיא כוללת בעצם את בן הזוג הנשי המקפל את רגליו סביב בן הזוג הגברי בעוד בן הזוג הגברי מחזיק אותן במקומן. תנוחה זו מאפשרת מידה רבה של חיבור פיזי והיא אידיאלית לקרבה ואינטנסיביות.

הקאוגירל ההפוכה
הקאוגירל ההפוכה היא עמדה נפלאה עבור בן הזוג הנשי להשתלט על ההנאה שלה ולהיות אחראי. תנוחה זו כוללת את בת הזוג הרוכבת על בן זוגה הגברי באופן הפונה לאחור, מה שמאפשר גירוי מקסימלי הן לדגדגן והן לנקודת הג'י.

המריצה
תנוחת המין של Wheelbarrow היא תנוחה קינקי ומסוכנת במיוחד שזוגות מסוימים באמת יהנו ממנה. בתנוחה זו, בן הזוג הגברי מרים את בת זוגו באמצעות ירכיה בזמן שהיא תומכת בכל משקל גופה בזרועותיה. תנוחה זו נהדרת לגירוי נקודת הג'י, כמו גם למתן אימון נהדר.

לסיכום
לא משנה איזו תנוחת מין זוג יחליט לנסות, תקשורת היא המפתח! להיות פתוח וכנה עם השותף שלך היא הדרך היחידה להבטיח כי שני הצדדים הם נוחים ומרוצים. חשוב לזכור שתנוחת המין עצמה היא רק חלק מהחוויה, רמת האינטימיות וההנאה מגיעה מהחיבור בין שני בני הזוג.