יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

כללי

מהו פטיש מין?

פטישים מיניים הם נושא שנוי מאוד במחלוקת בחברה של ימינו, כפי שהוא מתייחס לפעילות מינית. פטיש הוא סוג של תשוקה מינית המתפתחת סביב אובייקט, פעילות או חלק מסוים של הגוף שאדם מוצא מעורר מינית. פטישים נפוצים כוללים פטישים רגליים, BDSM, עור, גומי, הלבשה תחתונה ולטקס.

פעילויות אלה נחשבות לסטייה מינית בשל העובדה שהן כרוכות לעתים קרובות במידה מסוימת של אי נוחות פיזית או פסיכולוגית. בעוד פטישים נתפסים לעתים קרובות כטאבו, הם יכולים להיות חלק בריא ומהנה מחוויה מינית בהסכמה עם בן זוג או שותפים.

שורשי הפטישים

ניתן לייחס את מקורם של הפטישים לאירועי ילדות ו / או סביבות משפחתיות. לדוגמה, ילדים שגדלו בבתים נוקשים מדי או סמכותיים עלולים לפתח פטיש סביב הפעלת כוח ושליטה. אחרים עשויים לפתח משיכה לשעבוד או למשחק חבלים אם הם חוו חוויה טראומטית שכללה להיות כבולים, נשלטים או מוגבלים בדרך אחרת.

ניתן להבין את האלמנטים הפסיכולוגיים של פטישים לעומק רב יותר מאשר שיפוט פשוט של טוב ורע. לדוגמה, אנשים עם פטישים BDSM עשויים לחפש שחרור רגשי ופיזי מרגשות של כעס ותסכול המאוחסנים במוחם הלא מודע. במקרים כאלה, חווית BDSM בהסכמה (הכוללת תמיד אמצעי בטיחות) יכולה לשמש כסוג של טיפול לשחרור הרגש בסביבה בטוחה.
לחצו כאן

פטישים נפוצים

הפטישים המיניים הנפוצים ביותר הם שעבוד ומשמעת, דומיננטיות וכניעה, סדיזם ומזוכיזם. BDSM הוא מונח שנוצר כדי להקיף פעילויות אלה והוא משמש לעתים קרובות על ידי אנשים שיש להם אינטרסים מיניים אלה. בשנים האחרונות, BDSM הפך מקובל יותר כצורה של משחק קינקי זוגות יכולים לעסוק.

עם זאת, מלבד BDSM, ישנם גם פטישים פחות קיצוניים כגון רגליים ונעליים שניתן ליהנות מהם מבלי לגרום נזק. זה כולל פעילויות כגון עיסוי כפות רגליים או אפילו סגידה לכפות רגליו של אדם כצורה של משחק מקדים. ואז יש פטישים כמו הלבשה תחתונה שיכולים לכלול רק בגדים ואף אחת מפעילויות ה- BDSM.

בטיחות וכבוד

כאשר עוסקים בכל סוג של פעילות פטיש, חשוב תמיד לוודא כי זה נעשה בבטחה וכי כל הצדדים המעורבים להראות כבוד לגבולות וגבולות אחד של השני. בנוסף, אם אתם עוסקים בפעילות BDSM, ודאו שהיא מתקיימת בסביבה בטוחה ועם פרוטוקולי בטיחות נאותים כגון "מילה בטוחה".

בסופו של דבר, אם אתה ובן זוגך מרגישים בנוח עם זה, פטישים מיניים יכולים להוסיף גיוון ותבלין לכל חיי מין. שמירה על דיאלוג פתוח והעברת גבולות הם מרכיבים חיוניים כדי לוודא שללא קשר לפטיש, כל המעורבים בטוחים, מכובדים ונהנים מהחוויה.