יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

נערות ליווי

משחקי תחושה אינטנסיביים

הרבה מהסקס עוסק בתחושות פיזיות. אלו הן הנשיקות, הליטופים, החיכוך וכל המגע. אך עבור הרבה אנשים זוהי רק חלק מהתמונה, והם זקוקים לתחושות אינטנסיביות יותר. אלו עשויות להיות מכות, הצלפות, דגדוגים, צביטות, גירוי חשמלי, שימוש בשעווה חמה או קרח.

הדברים הללו די שכיחים, אך כל זוג מוצא את העצמה המתאימה עבורו. קצת ספאנקינג בישבן הוא דבר שכיח, אך יש אשר ירצו לקחת את זה כמה רמות גבוה יותר. כל אחד ומה שמדליק אותו. יש גברים שמצליחים לקבל את הסיפוק הזה עם בנות הזוג, אחרים מחפשים זאת בדירות דיסקרטיות בתל אביב.

אך כל הבחורות בעניין וצריך לדעת איך להציג את הנושא. כדאי לקחת את זה לאט לאט ולא לקפוץ ישר לדברים אינטנסיביים. גם אם הגבר מוכן ומעוניין לקבל כאב, לא כל אישה מוכנה לעשות זאת. אך מצד שני זה לא חייב להיות משהו כואב, פשוט תחושות קצת שונות, כמו למשל באמצעות שימוש בקוביות קרח.
מי שרוצה דברים קצת יותר חזקים, יכולים לנסות לעשות זאת באמצעות שוט מעור או מחבטים מעץ. אך כפי שאמרנו, אם בת הזוג נרתעת, לא למהר להציג את הדברים הללו כבר מההתחלה.

חשוב גם לדעת כיצד לעשות זאת נכון. המטרה היא לא לגרום נזק לאף אחד. למשל אם אתם רוצים להתנסות בשעווה חמה, כדאי שתדעו שלא מדובר בשעווה של נרות רגילים – אלו עלולים לגרום לכוויות! ישנם נרות מיוחדים המיועדים למטרה זו. טמפרטורת ההתכה של השעווה שלהם נמוכה יותר. יש להם טמפרטורה גבוהה, אך היא אינה גורמת לכוויות. כדאי גם שכל מי שמנסה את הדברים הללו על בת זוגו, יתנסה קודם על עצמו. כך הוא יוכל לדעת איך זה באמת מרגיש ולדעת איך לעשות זאת בצורה הנכונה. זה נכון לגבי שעווה וגם לגבי הצלפות בהן צריך לדעת כיצד לעשות זאת בעצמה הנכונה.

וכמובן לא נשכח, הדברים הללו חייבים להתבצע בהסכמה. חשוב שתשמרו על תקשורת טובה עם בת הזוג ותהפכו אותה לשותפה מלאה לפנטזיה. אם היא לא מרגישה בנוח, אל תלחצו, זה רק ייצור אי נעימות.