יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

כללי

קונדום: הגנה יעילה מפני הריון לא רצוי ומחלות המועברות במגע מיני

כאחת הצורות הוותיקות והמוכרות ביותר של אמצעי מניעה, קונדומים הם שיטה יעילה למניעת הריון לא רצוי ומחלות המועברות במגע מיני (STD). קונדום הוא נדן דק עשוי גומי לטקס, פוליאוריתן, עור כבש או חומר אחר המונח מעל הפין הזקוף ממש לפני קיום יחסי מין. קונדומים נועדו לשמש מחסום המונע כניסת זרע לנרתיק. על ידי עצירת חילופי זרע ונוזלי גוף, קונדומים מסוגלים לעזור להפחית את העברת זיהומים המועברים במגע מיני ולמנוע הריונות לא מכוונים.

לאורך ההיסטוריה, קונדומים מילאו תפקיד מרכזי בהגנה על בריאותם ובטיחותם של אנשים. בסוף 1500, רופאים באיטליה הציגו את השימוש בקונדומים פשתן כדי לעזור להגן על אנשים מפני המגיפה. בשנת 1844, המצאת קונדום הגומי הובילה לעידן חדש של הגנה ונוחות כאשר גומי החליף את נדן הפשתן. עם המצאת הלטקס בשנת 1920, נולד דור חדש וטוב עוד יותר של קונדום.

כיום, קונדומים מגיעים במגוון צורות, גדלים ומרקמים, מה שמקל יותר מתמיד על אנשים למצוא קונדום שמתאים להם ולבני זוגם. האגודה האמריקאית לבריאות מינית מעריכה כי ישנם מעל 10 סוגים שונים של קונדומים בשוק, רבים מהם תוכננו במיוחד עבור אנשים עם אלרגיות לטקס או עבור אלה המחפשים גירוי נוסף.

היעילות של קונדומים תלויה מאוד בשימוש בהם. קונדומים לטקס, כאשר נעשה בהם שימוש עקבי ונכון, יעילים ב-98% במניעת הריון ומציעים רמות שונות של יעילות נגד מחלות מין שונות. בנוסף להגנה מפני הריון לא רצוי ומחלות מין, שימוש בקונדומים יכול להפחית באופן משמעותי את הסיכון לבעיות בריאותיות שעלולות להיות חמורות. על ידי מניעת מגע בין עור האדם לנוזלי הגוף, קונדומים יכולים למנוע את העברת נגיף הפפילומה האנושי (HPV), ובתורו, להפחית את הסיכון לפתח סרטן הקשור ל- HPV.

אולי העצה החשובה ביותר כשמדובר בשימוש בקונדומים היא תמיד להשתמש בהם כמתוכנן. חשוב במיוחד להשתמש בקונדומים בצורה נכונה ועקבית. לדוגמה, יש לשים קונדום ברגע שהושגה זקפה ולפני כל מגע באיברי המין. בנוסף, חשוב לוודא כי הקונדום משומן כראוי וממוקם כראוי על מנת להבטיח את יעילותו. אחת הדרכים לוודא שהקונדום דולק כראוי היא לחפש את בועות האוויר. אם יש כיס אוויר בסוף הקונדום, אז הקונדום דולק כראוי.

והכי חשוב, חשוב להשתמש בסוג הנכון של קונדום לפעילות המינית של האדם. קונדומים לטקס הם היעילים ביותר, אבל, בגלל שהם רגישים יותר קריעה, חשוב להשתמש חומר סיכה איתם. קונדומים שאינם לטקס, אשר עשויים מחומרים כגון פוליאוריתן או קרום טבעי, מומלץ לעתים קרובות כאשר לאדם יש אלרגיה לטקס. בנוסף, חשוב להשתמש בקונדום שמתאים כמו שצריך. אם קונדום גדול מדי או קטן מדי, אז יש פחות סיכוי שהוא יגן מפני הריון ו / או מחלות מין.

לשימוש בקונדומים יתרונות רבים. לא רק שהם מציעים הגנה מפני הריון לא רצוי ומחלות מין, אלא הם גם עוזרים להפחית את הסיכון לבעיות בריאותיות שעלולות להיות חמורות. העצה החשובה ביותר כשמדובר קונדומים היא תמיד להשתמש בהם כמתוכנן. על ידי שימוש נכון ועקבי בקונדומים, תוכלו להבטיח שתישארו בטוחים ותפיקו מהם את המרב.