יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

נערות ליווי

"אוננות: זה טבעי, נורמלי ובריא"

אוננות היא חוויה המשותפת לאנשים מכל תחומי החיים, הרקעים והגילאים. למרות היותה נפוצה כל כך, עדיין יש לא מעט סטיגמה ומידע מוטעה בנוגע לפעולת ההנאה העצמית. חשוב להבין שאוננות היא טבעית לחלוטין, נורמלית ובריאה.

אוננות היא ביטוי מיני נורמלי לחלוטין. אין דרישה מוסרית לעסוק בהנאה עצמית, אבל זו יכולה להיות דרך עבור מישהו לחקור את הגוף שלו וללמוד על ההנאה והתשוקות המיניות שלו. זוהי פעילות בטוחה ובריאה שיכולה אפילו לספק יתרונות בריאותיים פיזיים ורגשיים.

בתור התחלה, אוננות יכולה להפחית את רמות הלחץ ולספק הרפיה. למעשה יש לו את אותן השפעות מרגיעות כמו פעילות גופנית, כך שזו יכולה להיות דרך נהדרת להירגע. אוננות יכולה גם לעזור להפחית את המתח הפיזי, כפי שהוא משחרר אנדורפינים, שהם הורמונים שגורמים לנו להרגיש טוב. שחרור הורמון זה יכול להיות בעל השפעות ארוכות טווח על הגוף, שכן אנדורפינים קשורים לרגשות חיוביים ולשיפור כללי של הבריאות הגופנית.

בנוסף, אוננות יכולה לשמש כתוסף מיני נהדר כאשר סקס שותף אינו אופציה. זה יכול להיות בגלל היעדר בן זוג, שעות עבודה ארוכות, מרחק פיזי או מחלה. גם כאשר סקס שותף הוא אופציה, אוננות יכולה להיות דרך מצוינת לקבל תובנה לתוך הגוף שלך ואת התגובה המינית, כך שתוכל לתקשר בצורה יעילה יותר את הצרכים שלך לבן הזוג שלך.

אוננות יכולה גם לעזור להקל על כאבי מחזור, להקל על ההירדמות ולשמש ככלי עוררות. זוהי גם דרך מצוינת לגלות מה אתה עושה ולא אוהב מבחינה מינית, כך שתוכל להרגיש מוסמך לתקשר את האהבות והשנאות האלה לבן הזוג שלך.

to site
ישנן תפיסות מוטעות רבות לגבי אוננות, אך חשוב לזכור כי זהו חלק טבעי, נורמלי ובריא לחלוטין מהחיים. כל עוד זה נעשה בהסכמה ולא הופך לנטל על רווחתך, אין מה להתבייש או להתבייש על כך. המכונים הלאומיים לבריאות מאמצים את יתרונותיה, וקובעים כי "אוננות היא דרך בריאה וטבעית לחקור את הפנטזיות שלך ולגלות מה מרגיש טוב".

אוננות היא חוויה אישית להפליא ויכולה להיות דרך נהדרת לחקור את גופך ולהתניע את המסע שלך לעבר סיפוק מיני. בין אם אתה שותף או סולו, לזכור כי אוננות היא טבעית, נורמלית, ובריאה היא תזכורת מצוינת איך אין שום דבר רע עם הרצון לחקור את ההנאה שלך.