יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

מדריך סקס

דברים חדשים שאפשר לנסות השבוע

 

  1. משחקי אוכל – אם בא לכם להוסיף חווית טעמים חדשה לסקס שלכם, תוכלו לשלב בו אוכל. איננו מדברים על ארוחות, אבל בהחלט שוקולד או נוטלה יכולים לשדרג. ניתן למרוח אותם על הגוף ועל אברי הגוף ולהתלקק אחד על בשני בחוויה מתוקה של טעמים וחרמנות.
  2. חליבת ערמונית – הדרך הכי טובה לחלוב את הערמונית של גבר זה לזיין אותו בתחת. תרגעו עם המאצ‘ואיזם, זה לא אומר שאתם גייז. זה אומר בסך הכל שאתם רוצים לחוות אורגזמה מטורפת. אתם יכולים לעשות זאת עם צעצועי מין. גברים רבים מתביישים לבקש מהחברה שלהם לדחוף להם דילדו לתחת, אז הם עושים זאת כאשר הם לבד או בדירות דיסקרטיות בחיפה.
  3. לקרוע את הבגדים – בוודאי ראיתם סרטי פורנו בו המאמן כושר מסתכל על התחת של הבחורה שהוא מאמן, וברגע הנכון פשוט קורע לה את הבגדים ומתחיל לזיין אותה. נכון שזה מגרה בסרטי הפורנו, עכשיו נסו לדמיין שזה קורה באמת. כלומר במקום לראות את זה בסרטים, לעשות את זה באמת.
  4. אוננות הדדית – למה תמיד לאונן לבד? גם כאשר יש לנו חיי מין פעילים אנו נוהגים לפעמים להסתגר במקלחת ולאונן. אז אולי השבוע במקום לעשות זאת לבד, פשוט לתת לאישה שתעשה זאת עבורנו מידי פעם. וכמובן גם לעשות עבורה.
  5. לתת לאחרים להסתכל עליכם עושים סקס – ישנו ריגוש גדול כאשר אחרים מסתכלים עליכם עושים סקס. כמובן שישנה בעייתיות לעשות סתם כך סקס ליד אנשים. עליכם ליצור את הסיטואציה, כמו למשל באורגיות. אבל שימו את הדגש על כך שזה יהיה רגע אינטימי שלכם ולא סקס קבוצתי.
  6. סקס במועדון – אולי עברו הרבה שנים מאז שהזדיינתם בשירותים של איזה מועדון. אבל זה בדיוק מה שיגביר את הריגוש שלכם. אז תמצאו איזה מועדון סליזי חשוך, וכמו צעירים בני עשרים תמצאו את הרגע להזדיין.
  7. סקס תחת הכוכבים – סקס במקומות פתוחים הוא דבר קל לעשות בשעות הלילה. אתם יכולים לבקר בחוף הים ולקחת אתכם איזו שמיכה, ואפילו לעשות זאת על הגג. בחושך לא יראו אתכם ואתם תוכלו להיות חופשיים.