יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

מדריך סקס

איך להשתמש בצעצועי מין מפלדה רפואית

צעצועי מין הם דבר נהדר. הם יכולים לאפשר לכם לשפר את ההנאה מיחסי המין, והם מתאימים גם לבילוי לבד. ניתן להשתמש בהם בבית, בנסיעות וכאשר אתם מבלים בדירות דיסקרטיות בחיפה, קריות והצפון.

ישנם סוגים רבים של צעצועי מין המתאימים לגברים, נשים ולזוגות. זהו בהחלט אמצעי מומלץ בשביל לחקור את המיניות, להגשים פנטזיות ולהגביר את ההנאה.

צעצועי מין עשויים מחומרים שונים, כאשר היום ישנה פופולריות גבוהה לצעצועי מין העשויים מפלדה רפואית. זהו אחד החומרים האיכותיים ביותר ויש לו יתרונות רבים. זהו חומר חזק שאינו נשבר וגם אינו מחליד. קל מאוד לנקות אותו ולחטא אותו.

הוא גם אידאלי עבור מי שאוהב לשחק עם טמפרטורות ולהתנסות בתחושות שונות של חום וקור. ניתן בקלות לטבול אותו במים חמים על מנת לחמם אותו. וכמובן, ישנו מגוון גדול של צעצועים מכל הסוגים העשויים פלדה רפואית.

לפני השימוש – לפני השימוש חייבים לנקות את הצעצוע. גם אם ניקיתם אותו בגמר השימוש בפעם שעברה, עדיין יש צורך בניקוי קל לפני שמחדירים אותו לגוף. וכמובן, גם שהוא חדש מהקופסא הוא אינו נקי ודורש חיטוי. אתם יכולים להשתמש במטליות אנטיספטיות וחומרי ניקוי שונים. הימנעו משימוש בכלור, חומצות או אבקת כלים למדיח.

להשתמש בחומר סיכה מתאים – איזה סוג של חומר סיכה מתאים לשימוש עם צעצועים מפלדה רפואית? התשובה היא כולם. כל סוגי חומרי הסיכה יכולים להתאים ואינם פוגעים בצעצוע. אך בכל זאת אל תבחרו את חומרי הסיכה בקלות דעת. הם אמנם לא יגרמו נזק לפלדה, אך בהחלט יכולים לגרום לתגובות אלרגיות לגוף. כדאי לבחור בחומרים איכותיים, תוכלו בקלות להשיג אותם בבתי המרקחת וחנויות המין.

לאחר השימוש – לאחר השימוש יש לשטוף את הצעצוע. תוכלו לעשות זאת במים וסבון. אתם יכולים להשתמש גם בחומר אנטי בקטריאלי. חשוב להקפיד על שימוש בחומר שאינו קורוסיבי. כבר אמרנו שאין להשתמש בחומר ניקוי למדיח באופן ישיר, אך ניתן לשים אם הצעצוע במדיח הכלים.

מומלץ מידי פעם גם לחטא אותם במים רותחים. פשוט הכניסו אותם ל 3-5 דקות לתוך כלי עם מים רותחים. זהו אחד מאמצעי החיטוי היעילים ביותר והידידותיים ביותר לסביבה.