יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

כללי

ההיסטוריה והתרגול הנוכחי של טנטרה

טנטרה היא תרגול רוחני עתיק שמקורו בהודו, המקיף פילוסופיות, תרגולים ומסורות רוחניות שונות. הן צורות הינדיות והן בודהיסטיות של טנטרה התפתחו לאורך מאות שנים, וכיום, טנטרה מתורגל ברחבי העולם בצורות רבות. בבסיסו, זהו תרגול של התפתחות עצמית באמצעות מודעות וחיבור עם האלוהי, המאפשר למתרגלים להיות פתוחים לכל האפשרויות האפשריות ולחוות את החיים במלואם.

המילה "טנטרה" היא שילוב של שתי מילים בסנסקריט, שמשמעותן "כלי" ו"לארוג". זה משקף את תפיסת התרגול כנתיב שבו האדם חווה קשר עם האלוהי, מימוש האלוהות שלו על ידי פיתוח איחוד פנימי. בכך, הטנטרה עובדת עם כלים שונים, כגון מנטרות, הדמיות, מודרות ועבודת נשימה, על מנת להרחיב את הקשר עם האלוהי ולהבין עוד יותר את האמת של קיומנו.

האבות המייסדים והאמהות של הטנטרה הם הרישים והחכמים של הודו, שלזכותם נזקפת יצירת הוודות. מתוך הוודות הללו צמחו התורות על הפילוסופיה היוגית המהוות את הבסיס לטנטרה. המסורת הטנטרית דוברה ברבים מהאופניסאדים, ולאחר מכן נחקרה עוד יותר באגמות ההינדיות והבודהיסטיות. לימודי הטנטרה קשורים קשר עמוק למסורות היוגיות והמדיטטיביות ההודיות, ולתרגולי האטה יוגה ואיורוודה.

טנטרה קשורה לעיתים קרובות למיניות, שכן אחד הדגשים העיקריים של התרגול הוא הקשר בין חושניות לרוחניות. הוא מתמקד בהפעלת אנרגיה בתוך הגוף ובמחזור האנרגיה הזו דרך נקודות או מרכזים שונים לאורך הגוף, או "צ'אקרות". מתרגלים לומדים להניע את האנרגיות האלה באמצעות מגוון תרגולים, רוכשים הבנה עמוקה יותר של עצמם ברמות רבות. זה כרוך בלהיות מודע ולאחר מכן ללמוד לשלוט בתגובות של האדם לגירויים פנימיים וחיצוניים, לא מוגבל לגוף הפיזי.

למרות שזה נתפס לעתים קרובות כתרגול אזוטרי, טנטרה אינה מוגבלת לקבוצה אחת או דת אחת. כיום, טנטרה מצאה קבלה בחוגים רוחניים רבים ברחבי העולם ונתפסת כתרגול רוחני שיכול לשמש כל אחד, מכל דת, כדי להעלות את הצמיחה הרוחנית והמודעות שלהם. כתוצאה מכך, היא אומצה הן כפרקטיקה טיפולית והן כתרגול מדיטטיבי.

בהקשר המערבי, טנטרה נתפסת לעתים קרובות כפרקטיקה מינית בעיקרה, המפרידה אותה משורשיה המזרחיים. אנשים ממגוון רחב של אמונות, אוריינטציות ופרקטיקות רואים את הטנטרה בדרכים שונות, החל מהתמקדות בביטוי מיני כצורה של שחרור רוחני ורגשי, ועד לשימוש בטנטרה ככלי להתפתחות וצמיחה אישית.

בהקשר המודרני, טנטרה נתפסת כתרגול הוליסטי של גוף, נפש ונפש, ולעתים קרובות כוללת מצוות כגון דיאטה, צום, מדיטציה, יוגה. זוהי שיטה לחוות את האלוהי שבתוכנו, ולגלות חיבור תמידי לאחדות של כל הדברים. טנטרה מתמקדת בלהיפתח לחיים כפי שהם ולהיות מודעים לתגובות שלנו אליהם. זהו מדע רוח, או "טכנולוגיה מבוססת רוחניות", שבו מתרגלים חוקרים דרכים ליצור רמה גבוהה יותר של מודעות עצמית, אינטגרציה והתכווננות עם הסביבה שלנו.
https://www.modelcallgirls.com/

טנטרה מעודדת איזון בין ביטוי אישי לבין מתן אפשרות לתחושת פתיחות. זוהי גם תזכורת לדאגה מודעת ופעילה לעצמנו, למערכות היחסים שלנו ולאלוהי הסובב אותנו. בסופו של דבר, טנטרה יכולה לספק נקודת מבט מרעננת על איך לתקשר עם החיים ולעסוק במערכות יחסים. כתוצאה מכך, למתרגלים של תרגול זה יש הבנה ישירה כיצד להתחבר לכוחו של גופנו ולחדור למעמקי נשמתנו, ובסופו של דבר להגשים את הפוטנציאל הגבוה ביותר שלנו.