יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

כללי

תפקוד לקוי של זיקפה: גורם וטיפולים להתגברות על אימפוטנציה מינית

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) מוגדר כחוסר היכולת של גבר להשיג או לשמור על זקפה מספקת ליחסי מין מספקים עם בת זוגו. מצב גופני זה יכול להיגרם על ידי מגוון רחב של בעיות רפואיות ופסיכולוגיות שהן פיזיות ונפשיות בטבען. ההערכה היא כי מעל 52% מהגברים בגילאי 40-70 חווים ED במידה מסוימת. הסימפטומים של ED נעים בין קשיי ביצוע קלים לחוסר יכולת מוחלט לעסוק בפעילות מינית. הטיפול ב- ED תלוי בגורם הבסיסי ויכול להשתנות מטיפולים לא פולשניים כגון שינויים באורח החיים, לשימוש בתרופות לניתוח.

הגורמים השכיחים ביותר לבעיות זיקפה הם פיזיים בטבע. מקרים אלה כוללים בדרך כלל צורה כלשהי של פתולוגיה של כלי הדם, חוסר איזון הורמונלי, נזק עצבי, או שילוב של האמור לעיל. מחלות כלי דם כולל יתר לחץ דם, מחלת עורקים כליליים וטרשת עורקים הן גורמי סיכון ל- ED מכיוון שתנאים אלה מפחיתים את זרימת הדם לפין. סוכרת ותסמונת מטבולית קשורות לעתים קרובות גם עם ED. חוסר איזון הורמונלי יכול להיגרם על ידי מספר תנאים כגון היפוגונדיזם, hyperprolactinemia, וחסר טסטוסטרון הקשור לגיל. נזק עצבי יכול לנבוע מטראומה באגן, הליכים כירורגיים או נוירופתיה אוטונומית.

ניתן לראות גם סיבות פסיכולוגיות של ED. מתח, חרדה ודיכאון הם גורמים פסיכולוגיים נפוצים שיכולים להוביל לקושי בהשגת זקפה. חרדת ביצוע ובעיות במערכות יחסים עשויות גם הן לשחק תפקיד.

ישנן אפשרויות טיפול רבות זמינות עבור אלה הסובלים מ- ED. שיטות טיפוליות לא פולשניות כוללות שינויים באורח החיים כגון שיפור התזונה, פעילות גופנית סדירה והפחתת צריכת אלכוהול. בנוסף, ייעוץ זוגי יכול להיות מועיל בטיפול בבעיות פסיכולוגיות.

תרופות כגון מעכבי פוספודיאסטראז, טיפול בטסטוסטרון וזריקות תוך מערות הן תרופות נפוצות המשמשות לטיפול ב- ED. מעכבי פוספודיאסטראז הם הנפוצים ביותר. דוגמאות כוללות sildenafil (ויאגרה), tadalafil (סיאליס), vardenafil (לויטרה). תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של מעכבי PDE5 הן כאבי ראש, הסמקה, קלקול קיבה ונזלת. טיפול בטסטוסטרון הוא גם prescribed עבור אלה עם רמות נמוכות של ההורמון. זריקות intracavernous מוזרקים ישירות לתוך הפין ולעבוד כדי להגביר את זרימת הדם.

אפשרויות טיפול כירורגיות עבור ED כוללות שתלים או תותבות פין וניתוח שחזור. שתלים הם מכשירים המוצבים בניתוח לתוך הפין ומורכבים משני צילינדרים מתנפחים, מאגר נוזל מרכזי ומשאבה. המשאבה פועלת למילוי הצילינדרים בנוזל, ומאפשרת זקפה. ניתוח שחזור הוא שימושי ביותר במקרים של בעיות מבניות בפין. זה כרוך בחיבור מחדש של רקמות, עורקים וורידים לשיפור זרימת הדם.
dwabi-escort.com

לסיכום, תפקוד לקוי של זיקפה יכול להיות מתיש ומביך עבור גברים רבים. למרבה המזל, ישנן מספר עצום של אפשרויות טיפול זמינות בהתאם לסיבה מאחורי המצב. שינויים באורח החיים כגון תזונה משופרת ופעילות גופנית מועילים לעתים קרובות ויכולים להפחית את חומרת התסמינים. בנוסף, התערבויות רפואיות וניתוחים יכולים לשמש לטיפול בגורמים מבניים, וסקולריים, הורמונליים ופסיכולוגיים של ED. בהתאם לסיבה הבסיסית, ניתן להתגבר על מצב זה ולחדש חיי מין מספקים.