יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

כללי

טנטרה: חקירה מעמיקה של תרגול

טנטרה: חקירה מעמיקה של תרגול רוחני עתיק

טנטרה היא תרגול רוחני עתיק המבוסס על העיקרון של איחוד כל היבטי החיים, הן הפיזיים והן הרוחניים, כדי להשיג תודעה והארה גבוהות יותר. מקורו בהודו והוא פותח באופן נרחב במזרח במשך מאות שנים לפני כניסתו הראשונה למערב במאה ה -20. כיום, טנטרה צוברת פופולריות גוברת בקרב מחפשים רוחניים מודרניים כדרך להעמיק את הקשר הרוחני שלהם ולחקור את הרצונות הפנימיים ביותר שלהם.

שורשיה של הטנטרה נעוצים בתרבות הוודית העתיקה של הודו, שם מאמינים שהיא הועברה מדור לדור של חכמים, מיסטיקנים ואנשי חזון. התיעוד הכתוב הקדום ביותר של תורות טנטריות מקורו במאה ה-3 לפנה"ס. תורתו מתמקדת ברעיון של יצירת הרמוניה בין קטבים, כגון זכר ונקבה, יין ויאנג, רוח וחומר, חומר ואנרגיה. באמצעות אחדות זו, האדם יכול לחוות התרחבות של התודעה ולהשיג הבנה עמוקה יותר של טבעו האמיתי, הנחשב לאלוהי.

המטרה העיקרית של טנטרה היא להשיג התעוררות רוחנית וטרנספורמציה על ידי מיזוג האדם עם המהות האלוהית שלו, כמו גם עם האנרגיות האלוהיות של היקום. כדי לעשות זאת, המטפל הטנטרי עוסק בפרקטיקות שונות כגון מדיטציה, הדמיה, יוגה ופרקטיקות מיניות טקסיות. זה עוזר להביא את האדם להיערכות עם האנרגיה הקוסמית ועם ארבע המטרות הגדולות של ג'נאנה, בהקטי, קארמה וראג'ה – כולן קשורות זו בזו וחיוניות כדי לעזור לקדם מצב של תודעה גבוהה יותר.

המטרה העיקרית של תרגול טנטרי היא לטפח קשר עם האלוהי ולהתאחד עם עצמך. ישנם שני סוגים עיקריים של טנטרה הנהוגים כיום: סנסקריטית וטיבטית. טנטרה סנסקריטית מבוססת בדרך כלל על שורשים וודיים, ומשלבת תרגולים וטקסים רוחניים ויוגיים עם מדיטציה. הטנטרה הטיבטית, לעומת זאת, מבוססת על הבודהיזם הטנטרי של התרבות הטיבטית, וליתר דיוק על בודהיזם הווג'ריאנה. סוג זה של טנטרה כולל לעתים קרובות פרקטיקות מיניות טקסיות והדמיה של סמלים מורכבים, כגון מנדלה.

בנוסף לשתי הצורות העיקריות של טנטרה, ישנן צורות רבות אחרות של תרגול רוחני המשתמשות במושגים ובטכניקות דומות וקשורות קשר הדוק לטנטרה. אלה כוללים קונדליני יוגה, כמו גם שיטות מבוססות אנרגיה אחרות, כגון רייקי וצ'י קונג. כל התרגולים האלה שואפים להביא למצב גבוה יותר של מודעות רוחנית על ידי התחברות וקליטה של שדות האנרגיה האוניברסליים.

טנטרה נתפסת לעתים קרובות על ידי התרבות המערבית כמשהו שהוא מאוד מיני ואקזוטי, אם כי למען האמת זה הכל מלבד. זהו תרגול עתיק המוקדש למימוש האלוהי שבתוך כל אדם, ושואף לעזור לאנשים להגיע למקום של שלווה פנימית, אהבה וחוכמה שהיא הרבה יותר עמוקה מכל דבר פיזי או חומרי. ההשלכות והפוטנציאל של תרגול זה הן עמוקות, והן נחקרות יותר ויותר בעולם הרוחני של ימינו.

ברמה הבסיסית ביותר, טנטרה עוסקת בקבלה ואהבה של גופנו ושל האנרגיות הייחודיות שלנו. מדובר בקבלת החיים על כל שמחותיהם ומאבקיהם, ומציאת האלוהות שנמצאת בתוכנו, והחיבור האלוהי שקיים בכל מקום ביקום. בתרגול טנטרה, אנו מכבדים ומבינים את כוחו של היקום וכיצד אנו משתלבים בו. עם הבנה זו, אנו יכולים להעמיק את הקשר שלנו עם עצמנו ועם יקירינו, ובאמצעותו להתקרב לאלוהי.