יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

כללי

טנטרה: חקר התרגול ההינדי העתיק

כאחת הדתות העתיקות ביותר הידועות, ההינדואיזם מתוארך כמעט 5,000 שנה. מאמינים כי הייתה לו השפעה על כמה מהדתות של דרום ודרום מזרח אסיה, כולל בודהיזם. טנטרה היא אחד העקרונות המרכזיים שלה, ואף על פי שעדיין יש ויכוח בחוגים אקדמיים על מה בדיוק מרכיב את התרגול, יש הסכמה כללית כי זוהי צורה ייחודית של יוגה, הכוללת תרגולים טקסיים ומדיטציה במטרה להעלות מודעות ואנרגיה לצמיחה רוחנית.

טנטרה מתורגמת פשוטו כמשמעו "אריגה". ההינדים הקדומים האמינו שהיקום נמצא במצב של שטף מתמשך, והטנטרה מלמדת שניתן להשיג שחרור מסבל והשגת הארה על ידי הכרה וניכוס זרם תת-קרקעי זה של אנרגיה כדי לעבד את הריפוי שלכם. אנרגיה זו יכולה להיות מכוונת באמצעות טכניקות הידועות בשם טנטרות. טקסים טנטריים יכולים לכלול שילוב של תרגולים רוחניים, תנוחות פיזיות, הדמיות ומנטרות, שכולם שואפים להתאים את המתרגל לאנרגיה של היקום.

מאפיין מרכזי של טנטרה הוא נוכחותה של אנרגיית קונדליני, אשר מאמינים כי היא עולה במעלה עמוד השדרה מבסיס עמוד השדרה ומביאה הארה למתרגל. כאשר כוח זה מתעורר, מתרגלים חווים התרחבות של מודעות ואינטואיציה מוגברת. קונדליני הוא האמין להיות כוח נשי אלוהי השוכן בכולנו, וניתן לגשת אליו בצורה של שאקטי, או חוויות רוחניות, כדי לעזור לנו להתעורר רוחנית.
escortgirls1.com-פורטל מומלץ

שלוש האסכולות העיקריות בטנטרה הן Matsyendra, Saiva ו-Yogini. מאטסינדרה מזוהה עם שיווה, ההיבט הגברי של האלוהי; סאיבה מזוהה עם שאקטי, ההיבט הנשי של האלוהי; ויוגיני הוא סינתזה של השניים. לכל בית ספר יש מערכת ייחודית משלו של תורות ופרקטיקות המותאמות למתרגל האינדיבידואלי.

אחת המטרות העיקריות של טנטרה היא להבין ולהתייחס למרחב ולזמן כחלק ממערכת האנרגיה של היקום. כחלק מתרגול זה, מתרגלים מבצעים טקסים שונים במטרה לשחרר התנגדות ולהיפתח לכוחו של היקום. זו הסיבה שהיא מכונה לפעמים "יוגה אקסטטית", מכיוון שמאמינים שהיא עוזרת לגוף להפוך לחלק מהזרימה והאנרגיה הטבעיות של היקום.

תרגול הטנטרה משתרע גם על אורח חיים מודע. מעודדים את המתרגלים לשים לב לחושים שלהם, כמו גם לרגשות שלהם, כדי להשיג הבנה לגבי הקשר בין המישורים הפיזיים, הרגשיים, המנטליים והרוחניים של הקיום. זה כולל פיתוח מודעות סביב דברים כמו מה אנו אוכלים, כיצד אנו חושבים ומרגישים, וכיצד אנו מתייחסים לאחרים.

לבסוף, היבט חשוב נוסף של טנטרה הוא מושג הריפוי. על מנת שתהיה גישה לאנרגיית היקום, כל חסימה במערכת האנרגיה חייבת להשתחרר. ניתן לעשות זאת באמצעות תרגולים שונים כגון מדיטציה, ויזואליזציה ושימוש בצלילים ומנטרות. באמצעות תרגולים אלה, מתרגלים יכולים לחוות ריפוי במספר רמות.

טנטרה היא תרגול עתיק שעדיין נהוג באופן נרחב כיום. עם שורשיה בהינדואיזם, טנטרה דוגלת בגישה הוליסטית להבנת עצמנו והיקום, ולשימוש בהבנה זו כדי להשיג צמיחה רוחנית ורמות תודעה גבוהות יותר. היא מעודדת את העוסקים בה לשים לב לעולמם הפנימי והחיצוני, תוך הכרה בקשר שלהם לאלוהי. זה כרוך בהרמוניה של המישורים הפיזיים, הרגשיים, המנטליים והרוחניים של הקיום כדי לגשת לפוטנציאל המלא של אנרגיית היקום. בסופו של דבר, זה מוביל לשיפור הרווחה ואפילו להארה.