יום טוב לבחורות

בלוג סקס בנושא שירותי מין בתשלום והזמנת נערות ליווי

נערות ליווי

שאלות שלא העזתם לשאול את הנשים

כמה שאלות שרציתם לשאול אבל התביישתם לשאול את הבחורות

  1. האם סקס עם קונדום או בלי קונדום מרגיש לכן אותו הדבר

לקונדום ישנה חשיבות גדולה למניעת הריונות לא רצויים ומחלות מין, אך אם נבחן את הסוגיה אך ורק בהיבט של ההנאה מיחסי המין, קונדום פוגע גם בתחושה של אנשים. אחת הסיבות המרכזיות היא שהקונדום משמש כמבודד של חום. אך יש לציין כי חברות הקונדומים משקיעות הרבה במחקר ופיתוח והקונדומים של היום הם חזקים מצד אחד, אך גם דקיקים ומעבירים את תחושת הגוף. כך שאם אתם מבקרים בדירות דיסקרטיות בבת ים, אין מקום לתירוצים.

2. האם יש משהו שאנו הגברים מפספסים ויכול להפוך אותנו ליותר טובים במיטה מבחינתכן?

משחק מקדים הוא התשובה המרכזית. משחק מקדים חשוב מאוד לנשים והוא מסייע להגעה לאורגזמה. אין צורך למהר לחדירה, השקיעו במשחק המקדים. אך זה לא הכל! גם תקשורת חשובה מאוד. על גברים להבין את הנשים ולשים לב לסימנים שהן נותנות, גם אם אילו אינם מסרים מילוליים. אם תהיו קשובים יותר לגוף האישה תוכלו לשפר את יחסי המין. השילוב של משחק מקדים עם תקשורת טובה מביא לסיפוק.

3. מה ההבדל עבורכן בין גירוי הדגדגן לבית חדירה לנרתיק?

גירוי הדגדגן מספק גירוי הרבה יותר חזק. יש נשים המשוות את גירוי הנרתיק לגירוי הביצים, ואת גירוי הדגדגן לגירוי הזין. אנלוגיה שגברים יכולים להבין. המחקרים מראים כי נשים מגיעות לאורגזמה מהר יותר מגירוי הדגדגן, זאת בגלל קצוות העצבים הרבים שבו. אך גם גירוי הנרתיק יכול להביא לאורגזמה. אורגזמה שמקורה בדגדגן מתוארת כחדה, מקומית וקצרה. ואילו אורגזמה שמקורה בגירוי הנרתיק מתוארת כעמוקה ורחבה יותר.

4. מה אתן באמת חושבות על השפיך שלנו, האם מפריע לכן לקבל אותו על הפנים או בתוך הכוס?

אם יש משהו מציק זה שפיך על השיער. נשים נהנות שגומרים להן בפנים, אך לאחר מכן זה מטפטף החוצה באטיות, וזה לא נעים. אך המחקרים מראים כי ישנה שונות גדולה בין הנשים. רוב הנשים רוצות שהגמר שלהן ישפיך ומתאכזבות שזה לא קורה. אך ישנן נשים הנגעלות מהשפיך בכל צורה.